przeczytaj nowy wpis

BLOG

Barszcz szczawiowy wegetariański

Składniki (5 porcji zupy): Woda- 2 litry Szczaw-200 g Jaja kurze (gotowane)- 4 x Sztuka Śmietana, 18% tłuszczu- 150 g Marchew- 120 g Śmietanka 12%- 100 g Seler korzeniowy- 80 g Pietruszka, korzeń- 80 g Por- 60 g Sok cytrynowy- 12g Erytrol / Erytrytol- 10 g Oliwa z oliwek- 5 g Ziele angielskie- 4 x Sztuka Liść laurowy- 3 x Listek Lubczyk, suszony- 2 x Szczypta Sposób przygotowania: 1. Warzywa (oprócz szczawiu) umyj, obierz i włóż do garnka, zalej wodą. Dodaj łyżeczkę oliwy, pół łyżeczki soli i

Dietetyk kliniczny czy ogólny, którego specjalistę wybrać?

Dietetyk pomaga osiągnąć cele żywieniowe, zniwelować problem zdrowotny, przygotowując zalecenia oraz dopasowując odpowiedni plan żywieniowy do indywidualnych preferencji pacjenta. Często możesz się spotkać z tytułami typu dietetyk ogólny, kliniczny, sportowy czy psychodietetyk. Czym różnią się te specjalności i do jakiego dietetyka warto się udać? Tego dowiesz się z poniższego artykułu. Czy dietetyk musi mieć wykształcenie wyższe? Dietetycy pracują obecnie w wielu branżach: • sportowej, • gabinetach prywatnych, • szpitalach, • przychodniach, • firmach cateringowych • przetwórstwie. Musisz jednak wiedzieć, że

Jak się przygotować do konsultacji z dietetykiem online?

Decyzja o odchudzaniu czy zmianie nawyków żywieniowych, to pierwszy krok w walce o lepsze jutro. Jeśli jesteś właśnie na tym etapie, ale jednak masz w sobie blokadę, która nie pozwala Ci ruszyć z miejsca, być może w wykonaniu kolejnego kroku pomogą Ci poniższe informacje. Po pierwsze gratuluję decyzji. Po drugie, jeśli obawiasz się konsultacji z dietetykiem online, to nie ma czego się bać. Dietetyk nie ocenia, nie naciska, lecz daje wskazówki

Ile można schudnąć z dietetykiem online?

Jeśli jesteś w gronie osób, które podjęły decyzję o zredukowaniu masy ciała, czy też chcesz zmienić nawyki żywieniowe, zapoznaj się z poniższymi wskazówkami. Pomogą Ci one wybrać właściwą drogę do wymarzonego celu. Od czego zacząć odchudzanie? Możesz rozpocząć proces odchudzania samodzielnie lub z pomocą dietetyka, poprzez cykliczne spotkania w gabinecie lub konsultacje z dietetykiem online. Jeśli wybierzesz pierwsze rozwiązanie, musisz się liczyć z tym, że Twoja droga do celu może być wyboista. Będziesz

Zapiekanka warzywno-serowa

Składniki (4 porcje): Ziemniaki- 700 gBakłażan- 200 gCukinia- 200 gPor- 100 gPapryka czerwona- 100 gCzosnek- 10 gJaja kurze całe- 5 sztŚmietanka 12%- 60 mlSer, parmezan- 20 gSer, mozzarella- 100 gSer typu "Feta"- 100 gOliwa z oliwek- 20 gJogurt naturalny- 200 gPietruszka, liście- 30 g Sposób przygotowania: 1. Ziemniaki obierz, pokrój w plastry, zalej wrzątkiem, posól i obgotuj. Powinny być półtwarde 2. Warzywa umyj, pora pokrój w plastry a cukinię, bakłażana, paprykę w kostkę. Czosnek

Close

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur
adipiscing elit. Pellentesque vitae nunc ut
dolor sagittis euismod eget sit amet erat.
Mauris porta. Lorem ipsum dolor.

Working hours

Monday – Friday:
07:00 – 21:00

Saturday:
07:00 – 16:00

Sunday Closed

Our socials